Dagens feelis.


Yepp. Tack Facebook, du gav mig en perfekt dagens feelis -bild idag. Just så känner jag mig idag. Jag körde på morgonen till simhallen bara för att konstatera att de har det stängt på onsdagförmiddagar. Jag for till matbutiken bara för att yra där en timme och inte komma på någonting att fixa till kvällsmat - köpte nog kurahandskor och blöjor till stora barnen och en napp till babyn och... sen bakade jag nog baquetter idag igen och hade två kaffegäster (HÄRLIGA KVINNOR, alldeles härliga) och sen satt jag bara vid datorn och nu är det dags att hämta barnen

Men det känns så där som i bilden. Är kanske int riktigt vaken ännu, känns som jag sku int ha gjort någo idag och fortfarande arg för Mannen för sin beslut på pappaledigheten och blivande studier vid sidan om jobbet. Arg. Besviken. Trött. Dagens feelis.

Ei kommentteja: