Habitare.

Ibland har man en ledig dag, en ledig kompis, två gratisbiljetter och en mässa samtidigt. Idag var en sån dag - jag slapp till Habitare-mässan med en kompis med gratis biljetter. Int illa. 




Aj, ville ni se foton från mässan? Neeeej, jag fotade ingenting där! Beställde Kaksplus-tidningen och åt vegecurry och mangojuice och tyckte om ljusröda rör och en massa härliga utelampor och innelampor och bastulösningar och stolar, oj vad det fanns stolar där, och sen blev jag kär i en lampa igen och Bruuns kort köpte jag nästan och hade mina nya strumpor i gömman in i skorna hela tiden men den färgkodade smycken syntes nog till och så pratade vi om allt möjligt med kompisen och inte hann man då o FOTA något int. 


Och så kom vi hem, magen vägde sjuttontusen och det nästan känns som sammandragningar hela tiden men ändå int så jag skall nu dammsuga hela lägenheten och sen ska vi med kidsen till mataffären ännu och... 

En sån dag. Massor att se på Habitare, fa dit om ni har möjlighet.

Ei kommentteja: